Våra bolagsvärderingar
Som kund ska du alltid känna att du fått god service av oss på Servio. Vårt namn Servio betyder ”jag tjänar” eller ”jag servar” på latin, och det känner vi är vår målsättning som bolag. Att handla hos Servio innebär att man får god personlig service vid köp av produkter från oss samt att man har en serviceverkstad på plats för årlig service av produkten eller om något mot förmodan gått sönder. Även om du som kund fått ett negativt servicebesked för din produkt ska du alltid känna att du fått god service kring ditt ärende hos oss.
Vår Historia
Vi startade Servio efter en längre tids marknadsundersökningar som visade att både privatpersoner och företag hade ett större behov av en verksamhet som vår i norra Stockholmsområdet. Med erfarenheter av liknande verksamhet i en annan region i Sverige beslutades det därför att starta upp i Vallentuna i norra Stockholm. Våra tre hörnstenar kommer från stora affärsprojekt i bolagsvärlden, strukturer från flygbolagsbranschen och noggrannheten från försäkringsbranschen. Dessa tre hörnstenar bygger vår bolagsgrund som vi tror mynnar ut i god service av våra produkter.